«Ὅσοι ἀπομείναμε πιστοὶ στὴν παράδοση, ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε, ἀγωνιζόμαστε, ἄλλος ἐδῶ, ἄλλος ἐκεῖ, καταπάνω στὴν ψευτιά. Καταπάνω σ᾿ αὐτοὺς ποὺ θέλουνε την Ἑλλάδα ἕνα κουφάρι χωρὶς ψυχή, ἕνα λουλούδι χωρὶς μυρουδιά.» Φώτης Κόντογλου - Παράδοση

Παρασκευή 12 Μαρτίου 2010

Αποχριστιανοποίηση των σχολείων στην Ελλάδα, Γιατί η κατ’οίκον εκπαίδευση είναι αναγκαία στην Ελλάδα σήμερα;





Γιατί η κατ’οίκον εκπαίδευση είναι αναγκαία στην Ελλάδα σήμερα;
κατεβάστε την παρουσίαση από εδώ:
http://www.paterikoslogos.com/avraam/katoikon_ekpaideusi.ppt

1. Αποχριστιανοποίηση των σχολείων στην Ελλάδα

Εισαγωγή σεξουαλικής αγωγής στο Δημοτικό Σχολείο.
Κατάργηση ή μετατροπή του μαθήματος των Θρησκευτικών σε Θρησκειολογία
Αφαίρεση των εικόνων και των Χριστιανικών συμβόλων.
Κατάργηση του εκκλησιασμού και της προσευχής.

2. Κρατική εκπαίδευση στα χερια των Αντίχριστων

Το κράτος έχει το μονοπώλιο της εκπαίδευσης.
Παραβιάζεται το δικαίωμα των γονιών στην εκπαίδευση των παιδιών τους. Οι
γονείς είναι απλώς θεατές, στερούμενοι οποιουδήποτε ελέγχου στη μόρφωση των
παιδιών τους.
Το κράτος επηρεάζει ενεργά τη διαμόρφωση της συνειδήσεως, του ήθους και της
συμπεριφοράς των χριστιανών – απορρίπτοντας την χριστιανική εκπαίδευση στο
σπίτι.

3. Κρατικά σχολεία ≠ εκπαίδευση



Παύει να είναι τόπος πρόσκτησης γνώσεων και καλλιεργείται η αγραμματοσύνη:
Μείωση έως εξαφάνιση των Αρχαίων Ελληνικών
Αύξηση των ξένων γλωσσών και εφαρμογή τους από την γ’ δημοτικού
χυδαιοποίηση της ελληνικής γλώσσας
κείμενα άνευ ποιοτικού περιεχομένου
μείωση έως εξάλειψη εθνικής λογοτεχνίας και ποίησης
πρόχειρη και ασυνάρτητη συγγραφή πολλών βιβλίων

4. Από τόπος μάθησης έγιναν αναμορφωτήριο του «νέου ανθρώπου»

Καθίσταται κέντρο αφελληνισμού – αφιλοπατρίας:
παραποίηση ή απόκρυψη της ιστορικής αλήθειας
παράλυση εθνικής συνείδησης
απουσία δημοτικής ποίησης που αναζωπυρώνει την ελληνική συνείδηση

Προωθείται η αθεϊα και η μαγεία
βιβλία Δημοτικού και Γυμνασίου

Εξυμνείται η παιδεραστία και η μαστροπεία
βιβλία Α’ και Β’ Γυμνασίου

Δεν αποτελεί πια θεματοφύλακα αξιών αλλά επιταχυντή της πνευματικής χρεωκοπίας
προωθεί νέο μοντέλο ζωής, απόκλιση από την παραδοσιακή ελληνική οικογένεια
β΄τεύχος της γλώσσας της ΣΤ’ Δημοτικού

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου