«Ὅσοι ἀπομείναμε πιστοὶ στὴν παράδοση, ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε, ἀγωνιζόμαστε, ἄλλος ἐδῶ, ἄλλος ἐκεῖ, καταπάνω στὴν ψευτιά. Καταπάνω σ᾿ αὐτοὺς ποὺ θέλουνε την Ἑλλάδα ἕνα κουφάρι χωρὶς ψυχή, ἕνα λουλούδι χωρὶς μυρουδιά.» Φώτης Κόντογλου - Παράδοση

Σάββατο 6 Φεβρουαρίου 2010

Μητροπολίτης Καλαβρύτων Αμβρόσιος - "Το Ελληνικό αίμα μολύνθηκε!"

anavaseis.blogspot.com

Με τήν χθεσινή Απόφαση της Διαρκούς Ιεράς Συνόδου, της οποίας το κείμενον παραθέτουμε κατωτέρω, όλοι έχουν δικαιωθή! Καί ή Εκκλησία δέν ανακατεύεται, διότι δέν έχει αρμοδιότητα! Καί η Κυβέρνησις καλά ενεργεί, διότι αυτή έχει αρμοδιότητα! Αλλά καί οι κατά τόπους διαμαρτυρόμενοι Μητροπολίτες καλά κάνουν καί αντιδρούν, διότι αυτοί γνωρίζουν και τις επί μέρους εθνικές και κοινωνικές ευαισθησίες! Η Φαναριώτικη διπλωματία έκανε το θαύμα της! Τώρα η Κυβέρνησις μπορεί να προχωρήσει ελεύθερη πιά το εθνοκτόνο Νομοσχέδιο περί παραχωρήσεως της ελληνικής Ιθαγένειας σε μή Έλληνες! Ένα ακόμη οχυρό πέφτει! Σε λίγο θα αναγκασθούμε να αποδεικνύουμε, ότι είμαστε Έλληνες-Έλληνες! Δηλ. 'Ελληνες από την καταγωγή καί όχι "Έλληνες" από παραχώρηση του Νόμου! Ευτυχώς, ότι μέσα στην γενική τακτοποίηση όλων υπάρχει και ένα μικρό φώς! Η Ιερά Σύνοδος παραδέχεται, ότι " ο Νόμος περί Ιθαγένειας δεν ταυτίζεται απόλυτα με το μεταναστευτικό πρόβλημα. Γι' αυτό η Ελληνική Πολιτεία πρέπει να μελετήσει επισταμένως τις προϋποθέσεις, βάσει των οποίων θα χορηγείται η Ελληνική Ιθαγένεια".


           Και τώρα διατυπώνω μια απορία: Πως θα αισθάνωνται κάποιοι μεγαλώνυμοι Έλληνες μεγαλώνυμοι, οι οποίοι ζούν καί δρούν, εργάζονται και δημιουργούν στην Αμερική, έχουν την Αμερικανική Υπηκοότητα, διαθέτουν Αμερικανικό Διαβα-τήριο, υψώνουν την ελληνική Σημαία στα πλοία τους, γυρίζουν όλο τον κόσμο για την επιχειρηματική τους δραστηριότητα καί ταξιδεύουν χρησιμοποιώντας το ΕΛΛΗΝΙΚΟ ΔΙΑΒΑΤΗΡΙΟ! Τι θα πούμε σ' αυτούς τους Μεγάλους Έλληνες; Το ελληνικό αίμα μολύνθηκε! Ανακατεύθηκε πιά με το Πακιστανικό, Αφγανικό, τό Ιρανικό, το Ιρακινό, το Αλβανικό καί βάλε....Ελάτε λοιπόν και σείς Μεγάλοι Έλληνες και εραστές του ελληνικού Μεγαλείου, ελάτε μαζί με εμέ νά αποδείξουμε ότι είμαστε "Έλληνες-Έλληνες", δηλ. καθαρόαιμοι Έλληνες;


          Έτσι για την ιστορία θα μεταφέρω εδώ για μια ακόμη φορά το περιστατικό από την Μάχη του Μεγάλου Σπηλαίου. Την αφιερώνω σε όλους τους "συνετούς" και "μετριοπαθείς" αδελφούς μου. Ευτυχώς που στον τόπο αυτό υπήρχαν κάποτε και κάποιοι "τρελλοί" καλόγεροι, παπάδες και δεσποτάδες, καί κάποιοι άλλοι "ξεβράκωτοι" Έλληνες, κατά την έκφραση του Οικουμενικού μας Πατριάρχου, όπως οι παρακάτω αναφερόμενοι μοναχοί τουΜεγ. Σπηλαίου! Αν δεν υπήρχαν εκείνοι εμείς σήμερα θα φορούσαμε ακόμη το Τούρκικο φέσι! Κυρίως όμως θά είχαμε χάσει και την
Ορθόδοξη πίστη μας!

Η μάχη του Μ. Σπηλαίου (22 lουvίου 1827)

Ο Ιμπραήμ, αφού όλο το 1826 λεηλάτησε την Αρκαδία και την Λακωνία, επέστρεψε στην Πάτρα, και την άνοιξη του 1827 βρίσκεται στην ορεινή - Αχαΐα, όπου καταστρέφει, λεηλατεί και απειλεί, αναγκάζοντας πολλούς στο "Τουρκο- προσκύνημα" (δήλωση υπoταγής), ενώ τους χορηγούσε και .. πιστοποιητικό, το" ράγι µπουγιουρντί" (συγχωροχάρτι)!
Έτσι λιμαινόταν όλα τα χωριά. Ενώ είχαν τουρκοπροσκυνήσει Πάτρα, Καλάβρυτα και Βοστίτσα. Ο δε Ντελή Αχμέτ, πασάς της Πάτρας προστάτευε τους προσκυνημένους, κατά διαταγή του Ιμπραήμ, με πρωτοπαλλήκαρό του τον προδότη Νενέκο. Ακόμα και στο Μ. Σπήλαιο μπαινοέβγαιναν άνθρωποι του Νενέκου, ενώ ο Ιμπραήμ σχεδίαζε το πάρσιμό του. Έτσι με 13.000 στρατό και το Νενέκο με 2.000 στρατοπέδευσε στα Σάλμενα, κοντά στο μοναστήρι, που το προστάτευαν - κατ' εντολή του Κολοκοτρώνη - ο Ν. Πετμεζάς με 600 αγωνιστές, και ο υπασπιστής του Φωτάκος, καθώς και ο Κ. Μέλιος με 100 μαχητές, στη θέση "Ψηλός Σταυρός". Και πάντα με την φροντίδα του Κολοκοτρώνη οχυρώθηκε καλά το μοναστήρι και εσωτερικά. Ο Ιμπραήμ, αφού ήρθε πιο κοντά, στην Επάνω Ζαχλωρού, κάλεσε τρεις φορές τους υπερασπιστές να ... συμφιλιώσουν (να προσκυνήσουν δηλαδή).
Οι καλόγεροι, βλέποντας το δισταγμό των καπεταναίων, βλέποντας τον Νενέκο να έρχεται! με 3.000 Τούρκους και προσκυνημένους τραβολογώντας περί τους 300 αιχμαλώτους, βλέποντας το στρατό του Ιμπραήμ να τους έχει "κλείσει" από παντού, έβγαλαν τα ράσα, φόρεσαν φουστανέλες (100 περίπου), και με μπροστάρη τον ηγούμενό τους Γεράσιµο Τορόλο, έπιασαν τη θέση "Παληάμπελο" και άρχισαν το τουφεκίδι! "... Τούτο δε ιδόντες ημείς εξεροκοκκινήσαμεν, από την εντροπή μας και παρευθύς εβγήκαμεν από το μέρος της Κισσωτής, να υπάγομεν εις τον πόλεμον, που με την έφοδο του Τουρκικού ταχτικού είχε πια γενικευτεί και βάσταξε 13 ώρες ... ". (Φωτάκου, Απομνημονεύματα, τ. Β', σελ. 434).
Μέχρι και στα έλατα ανέβηκαν οι υπερασπιστές του μοναστηριού και πυροβολούσαν τους Τούρκους και τους προσκυνημένους, με πείσμα, ώσπου τους έτρεψαν σε φυγή, και γενική υποχώρηση, προς τα Καλάβρυτα ενώ άφησαν 650 νεκρούς. Από τους Έλληνες μαχητές, τραυματίστηκαν μόνο 10, αλλά έπεσε νεκρός ο καπετάνιος Κ. Μέλιος.
Ο Ιμπραήμ, μετά από αυτή την πανωλεθρία που έπαθε, δεν τόλμησε να σκεφτεί πάλι το Μ. Σπήλαιο. Η ιστορία εξύψωσε κυρίως το εθνικό φρόνημα και τη γενναιότητα των μοναχών, που έγραψαν στις
σελίδες της την 24η Ιουνίου 1827, με ανεξίτηλα γράμματα.

+ ο Καλαβρύτων και Αιγιαλείας Αμβρόσιος
Αίγιον, 5 Φεβρουαρίου 2010
ΔΕΛΤΙΟΝ ΤΥΠΟΥ ΤΗΣ ΙΕΡΑΣ ΣΥΝΟΔΟΥ
Συνήλθε σήμερα Πέμπτη, 4 Φεβρουαρίου 2010, στην δεύτερη Συνεδρία Της η Διαρκής Ιερά Σύνοδος της Εκκλησίας της Ελλάδος, υπό την Προεδρία του Μακαριωτάτου Αρχιεπισκόπου Αθηνών και Πάσης Ελλάδος κ. Ιερωνύμου.
Κατά την σημερινή Συνεδρία :
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος επικύρωσε τα Πρακτικά της προηγουμένης Συνεδρίας.
Η Διαρκής Ιερά Σύνοδος ασχολήθηκε με το θέμα της Ελληνικής Ιθαγένειας σε αλλοδαπούς μετανάστες, το οποίο ετέθη σε διαβούλευση από το Ελληνικό Κοινοβούλιο και κατέληξε στα εξής :
1. Η εν ισχύι νομοθεσία δια της οποίας κυρώθηκε ο κώδικας της Ελληνικής Ιθαγένειας προβλέπει τα σχετικά με την κτήση της Ελληνικής Ιθαγένειας, την απώλεια της Ιθαγένειας και την αρμοδιότητα επί θεμάτων Ιθαγένειας καθώς και την απόδειξη της Ελληνικής Ιθαγένειας.
Ἡ θέσπιση και η κατά καιρούς τροποποίηση του Νόμου που αφορά την Ιθαγένεια, δεν προέβλεπε, ούτε και τώρα προβλέπει την παρέμβαση της Ιεράς Συνόδου.
Είναι αρμοδιότητα της Ελληνικής Πολιτείας, δια του Ελληνικού Κοινοβουλίου, κατά τον λόγο του Χριστού «απόδοτε τα του Καίσαρος Καίσαρι και τα του Θεού τω Θεώ» (Μαρκ. ιβ´ 17).
2. Η Εκκλησία είναι αρμοδία να καθορίζει τις προϋποθέσεις και τους όρους, με τους οποίους αποδέχεται αλλοδόξους και αλλοεθνείς στο δικό της εκκλησιαστικό πολίτευμα, δια του Βαπτίσματος, και να χορηγεί σε αυτούς την Χάρη του Θεού δια των Μυστηρίων και ιδιαιτέρως δια του Μυστηρίου της θείας Ευχαριστίας.
Μάλιστα, τα τελευταία χρόνια, ενέταξε στους κόλπους Της πολλούς αλλοδαπούς και αλλοεθνείς, κατόπιν αιτήσεώς τους και κατηχήσεως, τους οποίους έκτοτε θεωρεί ομότιμα και ισότιμα μέλη Της, δεδομένου ότι η Εκκλησία κινείται πέρα από γλώσσες και εθνότητες και είναι η ενότητα των πάντων.
Συγχρόνως οι κατά τόπους Μητροπολίτες και Ιερείς, μετά ζήλου και αγάπης αντιμετωπίζουν το θέμα των μεταναστών, και ανταποκρίνονται στις υλικές ανάγκες τους, ακόμη και των αλλοδόξων, διότι εφαρμόζουν τον λόγον του Κυρίου : «επείνασα γαρ και εδώκατέ μοι φαγείν, εδίψησα και εποτίσατέ με, ξένος ήμην και συνηγάγετέ με, γυμνός και περιεβάλετέ με, ησθένησα και επεσκέψασθέ με, εν φυλακή ήμην και ήλθετε προς με» (Ματθ. κε´ 35).
3. Ο Νόμος περί Ιθαγένειας δεν ταυτίζεται απόλυτα με το μεταναστευτικό πρόβλημα. Γι' αυτό η Ελληνική Πολιτεία πρέπει να μελετήσει επισταμένως τις προϋποθέσεις, βάσει των οποίων θα χορηγείται η Ελληνική Ιθαγένεια. Συγχρόνως όμως πρέπει να αντιμετωπίσει με σοβαρότητα το μεταναστευτικό πρόβλημα, βάσει της Ευρωπαϊκής Νομοθεσίας, αλλά και της ευαισθησίας και της ιδιαιτερότητος ορισμένων περιοχών της Πατρίδος μας, και τις ενδεχόμενες κοινωνικές επιπτώσεις στο σύνολο του πληθυσμού.
4. Οι κατά τόπους Μητροπολίτες, καίτοι βεβαίως δεν αμφισβητούν την νομοθετική αρμοδιότητα του Ελληνικού Κοινοβουλίου σε τέτοια ζητήματα, ούτε και την ιδιοποιούνται, έχουν αίσθηση της αποστολής τους ως Ποιμενάρχες.
Γι' αυτό αφενός μεν τηρούν τις εντολές του Χριστού για την αγάπη προς πάντας, αφετέρου δε γνωρίζουν και τις επί μέρους εθνικές και κοινωνικές ευαισθησίες, οπότε οι απόψεις τους πρέπει να συνυπολογίζονται για την αντιμετώπιση τέτοιων κρισίμων θεμάτων.
...........
ΚΑΙ ΑΛΛΕΣ ΑΠΟΨΕΙΣ
Από τον διαδικτυακό ιστότοπο ΑΝΤΙ ΜΕΤΡΑΤΟΝ
Τρίτη, 19 Ιανουαρίου 2010
Η ΥΠΕΡΨΗΦΙΣΗ ΤΟΥ ΝΟΜΟΣΧΕΔΙΟΥ ΓΙΑ ΤΗΝ ΕΚΔΟΣΗ ΙΘΑΓΕΝΕΙΑΣ ΕΙΝΑΙ Η ΝΟΜΙΚΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ ΤΟΥ ΓΑΛΛΟΚΙΝΟΥΜΕΝΟΥ ΠΑΚΗ
Νόμος 35842007 - άρθρο 12 - ΠΡΟΠΑΡΑΣΚΕΥΑΣΤΙΚΕΣ ΠΡΑΞΕΙΣ ΕΣΧΑΤΟΥ ΠΡΟΔΟΣΙΑΣ - Η ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΠΡΟΣΛΗΨΕΩΝ ΤΩΝ ΑΛΛΟΔΑΠΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΣΤΟ ΔΗΜΟΣΙΟ ΕΓΙΝΕ ΠΡΙΝ ΑΠΟ ΤΗΝ ΝΟΜΙΜΟΠΟΙΗΣΗ ΤΩΝ ΙΔΙΩΝ ΤΩΝ ΛΑΘΡΟΜΕΤΑΝΑΣΤΩΝ ΚΑΙ ΑΠΟΤΕΛΕΙ ΤΟ ΝΟΜΙΚΟ ΠΡΟΣΤΑΔΙΟ ΓΙΑ ΤΗΝ ΚΑΤΑΣΚΕΥΗ ΠΟΛΥΦΥΛΕΤΙΚΟΥ ΔΗΜΟΣΙΟΥ ΤΟΜΕΑ ΕΝΤΟΣ ΤΗΣ ΧΩΡΑΣ ΤΩΝ ΕΛΛΗΝΩΝ
Νόμος 35842007 - άρθρο 12:
ΟΙ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΜΕΝΟΙ ΑΛΛΟΔΑΠΟΙ ΜΠΟΡΟΥΝ ΝΑ ΓΙΝΟΥΝ ΔΗΜΟΣΙΟΙ ΥΠΑΛΛΗΛΟΙ ΕΝΑ ΧΡΟΝΟ ΜΕΤΑ ΤΗΝ ΠΟΛΙΤΟΓΡΑΦΗΣΗ ΤΟΥΣ
Άρθρο 12 - Ιθαγένεια
1. Ως υπάλληλοι διορίζονται μόνο Έλληνες και Ελληνίδες πολίτες.
2. Οι πολίτες των κρατών − μελών της Ευρωπαϊκής Ένωσης επιτρέπεται να διορίζονται σε θέσεις οι οποίες δεν εμπίπτουν στην εξαίρεση της παρ. 4 του άρθρου39 της Συνθ. Ε.Κ., σύμφωνα με τα προβλεπόμενα για αυτούς σε ειδικό νόμο.
3. Ο διορισμός αλλοδαπών πολιτών των κρατών που δεν είναι μέλη της Ευρωπαϊκής ’Ενωσης επιτρέπεται μόνο στις προβλεπόμενες από ειδικούς νόμους περιπτώσεις.
4. Όσοι αποκτούν την ελληνική ιθαγένεια με πολιτογράφηση, δεν μπορούν να διορισθούν ως υπάλληλοι πριν από τη συμπλήρωση ενός (1) έτους από την απόκτησή της.
ΟΛΟΚΛΗΡΟΣ Ο ΝΟΜΟΣ - ΦΕΚ - ΕΘΝΙΚΟ ΤΥΠΟΓΡΑΦΕΙΟ - ΕΦΗΜΕΡΙΔΑ ΤΗΣ ΚΥΒΕΡΝΗΣΕΩΣ
n-35842007_a-12_20070100143.pdf
ΚΑΙ ΜΕΡΙΚΑ ΑΚΟΜΗ από το
22 Ιαν 2010 «Το Ισλάμ στην Ελλάδα»....fullpost{display:inline;}
Τι πρέπει να γίνει για να αντιμετωπιστεί η απειλή του Ισλαμιστικού εξτρεμισμού
Χθες Πέμπτη στο Ινστιτούτο Διπλωματίας και Παγκοσμίων Εξελίσεων έγινε συζήτηση με θέμα "ΤΟ ΙΣΛΑΜ ΣΤΗΝ ΕΛΛΑΔΑ". Ο ερευνητής ζητημάτων ασφάλειας Ανδρέας Μπανούτσος παρουσίασε τα ευρήματα εν εξελίξει έρευνάς του για το Πανεπιστήμιο του Μπάκιγχαμ της Βρετανίας, με θέμα «Το Ισλάμ στην Ελλάδα». Τα βασικά σημεία της εισήγησής του είναι τα παρακάτω:Το Ισλάμ είναι η μονοθεϊστική θρησκεία, η οποία διαμορφώθηκε με το κήρυγμα και τη δράση του Προφήτη Μωάμεθ στις αρχές του 7ου αιώνα μ.Χ.Το Ισλάμ σήμερα είναι ...η δεύτερη μεγαλύτερη θρησκεία στον κόσμο μετά το Χριστιανισμό και αποτελεί την ταχύτερα αναπτυσσόμενη θρησκεία. Σύμφωνα με μια δημογραφική μελέτη του Pew Research Center ενός Αμερικανικού think tank το 2009 το Ισλάμ αριθμούσε 1.57 δις πιστούς που αντιπροσώπευαν το 23% του παγκοσμίου πληθυσμού. Ο μέσος ρυθμός αύξησης των Μουσουλμάνων είναι 1.84% ετησίως και προέρχεται κυρίως από την αύξηση των γεννήσεων. Η συγκεκριμένη μελέτη αναφέρει επίσης μεταξύ άλλων ότι στη Γερμανία κατοικούν περισσότεροι Μουσουλμάνοι απ’ότι στο Λίβανο.Ωστόσο δεν θα πρέπει να γίνεται σύγχυση μεταξύ του Ισλάμ ως θρησκείας και του Ισλαμιστικού κινήματος, το οποίο αποτελεί στην ουσία μια πολιτική ιδεολογία.Ένας από τους πιο διαδεδομένους μύθους στην Ελλάδα είναι αυτός της ασυλίας της από τρομοκρατικά κτυπήματα των Ισλαμιστών, γιατί δήθεν η Ελλάδα διατηρεί άριστες σχέσεις με τον Αραβικό και τον Ισλαμικό κόσμο.Ας μην ξεχνάμε όμως ότι η Ελλάδα είναι μέλος της Ευρωπαϊκής Ένωσης και του ΝΑΤΟ και ως τέτοια αντιμετωπίζεται από τους Ισλαμιστές. Οι Ισλαμιστές θεωρούν την Ευρώπη γενικότερα ως σημαντική βάση για επιθέσεις εναντίον Δυτικών συμφερόντων, λόγω της ύπαρξης Ισλαμιστικών εξτρεμιστικών δικτύων μέσα στις εκτεταμένες Μουσουλμανικές κοινότητες που κατοικούν στα Ευρωπαϊκά αστικά κέντρα, και οι οποίες διευκολύνουν τη στρατολόγηση μελών όπως απέδειξαν οι βομβιστικές επιθέσεις στη Μαδρίτη το 2004 και το Λονδίνο το 2005. Στην Ελλάδα σήμερα κατοικούν περίπου 100 με 140 χιλιάδες Μουσουλμάνοι στη Δυτική Θράκη και 200 με 300 χιλιάδες Μουσουλμάνοι οικονομικοί μετανάστες (παράνομοι και μη) που κατοικούν κυρίως στα μεγάλα αστικά κέντρα. Επιπρόσθετα σύμφωνα με αστυνομικές πηγές εισέρχονται στην Ελλάδα 1200 Μουσουλμάνοι ημερησίως, οι μισοί από τους οποίους εισέρχονται παράνομα.Το ερώτημα είναι αν οι Μουσουλμάνοι που κατοικούν Ελλάδα είναι ευάλωτοι στις προσπάθειες ριζοσπαστικοποίησής τους από Ισλαμιστές.Οι Μουσουλμάνοι της Δυτικής Θράκης είναι μάλλον απίθανο να ριζοσπαστικοποιηθούν, είναι όμως αρκετά πιθανό οι Μουσουλμάνοι οικονομικοί μετανάστες να αποδειχτούν ευάλωτοι στην ριζοσπαστικοποίηση όπως έδειξαν οι ταραχές στο κέντρο της Αθήνας τον Μάιο του 2009.Τι πρέπει να γίνει λοιπόν, ώστε να αντιμετωπιστεί η απειλή του Ισλαμιστικού εξτρεμισμού;Το πρώτο βήμα είναι η σωστή ενημέρωση των Ελλήνων πολιτών για τη φύση της Ισλαμιστικής απειλής. Αυτή η ενημέρωση πρέπει να ξεκινά από το σχολείο και να συνεχίζει στο Πανεπιστήμιο. Τα ΜΜΕ πρέπει επίσης να συμβάλλουν στην κατεύθυνση αυτή. Επίσης οι τοπικές κοινωνίες πρέπει να αναμειχθούν ενεργά σε αυτή τη διαδικασία, αναλαμβάνοντας πρωτοβουλίες ενημέρωσης των δημοτών. Στη Βρετανία για παράδειγμα αποτελεί αναπόσπαστο κομμάτι της αντι-τρομοκρατικής στρατηγικής η εφαρμογή του πυλώνα Prevent δηλαδή η προσπάθεια αποτροπής των νεαρών Μουσουλμάνων από την υιοθέτηση της ακραίας Ισλαμιστικής ιδεολογίας που σε τελική ανάλυση δυσφημεί το ίδιο το Ισλάμ. Κάτι αντίστοιχο θα μπορούσε να εφαρμοστεί και στην Ελλάδα με τη συνδρομή των τοπικών αρχών. Πιο συγκεκριμένα, θα μπορούσε ο κάθε Δήμος σε συνεργασία με μετριοπαθείς Μουσουλμάνους κληρικούς και με την Μουσουλμανική Ένωση Ελλάδος να οργανώσει σεμινάρια επιμόρφωσης των Μουσουλμάνων πάνω στην μετριοπαθή ερμηνεία των λόγων του Κορανίου. Από εκεί και πέρα οπωσδήποτε χρειάζεται εκσυγχρονισμός των δυνάμεων ασφαλείας και της ΕΥΠ και η στελέχωσή τους με επαγγελματικά στελέχη που θα έχουν γνώση της δράσης των τρομοκρατικών Ισλαμιστικών δικτύων, έτσι ώστε εγκαίρως να μπορούν να προλαμβάνουν τρομοκρατικές επιθέσεις.Επιπλέον χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή και έλεγχος των πηγών χρηματοδότησης των διαφόρων Ισλαμικών Πολιτιστικών Κέντρων και αυτό γιατί αν τα Κέντρα αυτά χρηματοδοτούνται από κράτη, ιδιώτες ή οργανώσεις που υποστηρίζουν την ακραίες ισλαμικές εκδοχές είναι πολύ πιθανό να ριζοσπαστικοποιηθούν οι Μουσουλμανικές κοινότητες που κατοικούν στην Ελλάδα.
mkka.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου