«Ὅσοι ἀπομείναμε πιστοὶ στὴν παράδοση, ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε, ἀγωνιζόμαστε, ἄλλος ἐδῶ, ἄλλος ἐκεῖ, καταπάνω στὴν ψευτιά. Καταπάνω σ᾿ αὐτοὺς ποὺ θέλουνε την Ἑλλάδα ἕνα κουφάρι χωρὶς ψυχή, ἕνα λουλούδι χωρὶς μυρουδιά.» Φώτης Κόντογλου - Παράδοση

Σάββατο 13 Φεβρουαρίου 2010

Πώς να αποφύγετε τα SΜS που «φουσκώνουν» το λογαριασμό.

Πληθαίνουν οι περιπτώσεις παγίδευσης συνδρομητών κινητής τηλεφωνίας από εταιρείες με πενταψήφια νούμερα.
Η περιπέτεια του συνδρομητή κινητής τηλεφωνίας Γ.Κ. ξεκίνησε όταν έστειλε από το κινητό του SΜS (γραπτό μήνυμα) σε έναν πενταψήφιο αριθμό, προκειμένου να μετάσχει στην κλήρωση μιας τηλεόρασης που είδε σε τηλεοπτική εκπομπή. Αμέσως μετά το μήνυμα που έστειλε στον πενταψήφιο αριθμό, άρχισε να δέχεται «βροχή» SΜS από το συγκεκριμένο πενταψήφιο νούμερο, που τον καλούσαν να συμμετάσχει και σε άλλους διαγωνισμούς Μόλις όμως έλαβε τον λογαριασμό της εταιρείας κινητής τηλεφωνίας έκπληκτος διαπίστωσε ότι για καθένα από τα μηνύματα που λάμβανε χρεωνόταν κιόλας με 1,68 ευρώ! Έτερος συνδρομητής κινητής τηλεφωνίας έκανε το λάθος να απαντήσει σε ένα SΜS με το ερώτημα «Πόσο είναι το ΙQ σου;». Έπειτα από μερικούς μήνες δυστυχώς ανακάλυψε ότι στους λογαριασμούς που έπαιρνε υπήρχε και μια χρέωση κάθε μήνα ύψους 5 ευρώ διότι είχε εγγραφεί σε κάποια συνδρομητική υπηρεσία, χωρίς όμως ο ίδιος να το έχει ζητήσει.

Η Εθνική Επιτροπή Τηλεπικοινωνιών και Ταχυδρομείων κάνει λόγο πλέον για φαινόμενο που έχει
πάρει το τελευταίο έτος μεγάλη έκταση στην ελληνική αγορά και συστήνει στους καταναλωτές:

* Προσοχή στη συμμετοχή με το κινητό σε διαγωνισμούς, παιχνίδια, κουίζ ή κληρώσεις.
* Προσοχή στα ψιλά γράμματα και στις χρεώσεις εταιρειών με πενταψήφια νούμερα.
* Μη γράφεστε σε συνδρομητικές υπηρεσίες αν προηγουμένως δεν ενημερωθείτε για τη χρέωση.
* Μην απαντάτε σε μηνύματα που λαμβάνετε από πενταψήφια νούμερα.
* Μην τηλεφωνείτε προς πενταψήφια νούμερα που σας έστειλαν SΜS.

Παράλληλα, όπως ανακοίνωσε χθες η Επιτροπή, ξεκινά ελέγχους για τη συμμόρφωση των εταιρειών
που παρέχουν τις υπηρεσίες αυτές και θα προβεί σε κυρώσεις στην περίπτωση όπου διαπιστώνεται παράβαση.
Σε κάθε περίπτωση, όταν διαπιστώσει ο καταναλωτής ότι χρεώνεται χωρίς τη συναίνεσή του, θα πρέπει αμέσως να απευθυνθεί στις εξής Αρχές: στην ΕΕΤΤ, αν η ενημέρωσή του ήταν ελλιπής, στην Αστυνομία αν θεωρεί ότι υπάρχει απάτη κατά την παροχή της υπηρεσίας, στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα αν λαμβάνει μη χρεώσιμα μηνύματα ή κλήσεις για τα οποία δεν έχει δώσει τη συγκατάθεσή του, στον Συνήγορο του Καταναλωτή για θέματα αμφισβήτησης χρεώσεων.
πηγή το βήμα
koukfamily.blogspot.com 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου