«Ὅσοι ἀπομείναμε πιστοὶ στὴν παράδοση, ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε, ἀγωνιζόμαστε, ἄλλος ἐδῶ, ἄλλος ἐκεῖ, καταπάνω στὴν ψευτιά. Καταπάνω σ᾿ αὐτοὺς ποὺ θέλουνε την Ἑλλάδα ἕνα κουφάρι χωρὶς ψυχή, ἕνα λουλούδι χωρὶς μυρουδιά.» Φώτης Κόντογλου - Παράδοση

Κυριακή, 7 Φεβρουαρίου 2010

Η ΟΛΜΕ (Ομοσπονδία Λειτουργών(?) Μέσης Εκπαίδευσης), Indymedia και ο Βολταίρος

Με αφορμή την χθεσινή ...δραστηριότητα των αληθινών δυνάμεων καταστολής ,μαγαρίσματος και προβοκάτσιας (βλέπε προηγούμενη ανάρτηση).

ΔΕΙΤΕ   ΠΟΙΟΙ   ΣΤΗΡΙΖΟΥΝ  ( ΜΕ  ΘΕΣΜΙΚΗ  ΜΑΛΙΣΤΑ  ΙΔΙΟΤΗΤΑ  ΤΑ   "ΤΑΓΜΑΤΑ ΕΦΟΔΟΥ"   ΤΗΣ   ΝΕΑΣ   ΤΑΞΗΣ  ΠΡΑΓΜΑΤΩΝ  (ή  "ΑΝΑΡΧΟ-ΜΑΤ" όπως φιλάρεσκα συστήνονται οι  ίδιοι απο το indymedia)

Το ψήφισμα  συμπαράστασης  της ΟΛΜΕ   στις πρυτανικές αρχές του ΕΜΠ και στο Indymedia  είναι παλιό   και έχουμε ξαναγράψει για αυτό. 
Αυτό που ίσως δεν γνωρίζουν πολλοί , είναι τί  "κουμάσι" ήταν ο μπαμπάς των "φωταδιστών" Βολταίρος, τον οποίο επικαλούνται  στην ανακοίνωσή τους  οι ...λειτουργοί της νεο-εποχήτικης εκπαίδευσης .

Ο.Λ.Μ.Ε.
Ερμού & Κορνάρου 2
ΤΗΛ: 210 32 30 073 - 32 21 255 Αθήνα, 24/11/09
FAX: 210 32 27 382 - 33 11 338
ΠΡΟΣ:
e-mail: olme@otenet.gr ΜΜΕ- ΕΛΜΕ
 
ΨΗΦΙΣΜΑ
συμπαράστασης στην Πρυτανεία του ΕΜΠ μετά την άσκηση δίωξης για τη λειτουργία του Ιndymedia.
«Διαφωνώ με ό,τι λες αλλά θα υπερασπίζομαι μέχρι θανάτου το δικαίωμά σου να το λες» Βολταίρος.
Το Δ.Σ. της ΟΛΜΕ εκφράζει την συμπαράστασή του στις πρυτανικές αρχές του ΕΜΠ μετά την άσκηση δίωξης για « παράβαση καθήκοντος και παρότρυνση υφισταμένων σε ανοχή», αποτέλεσμα της αυτεπάγγελτης προκαταρτικής εξέτασης για τη λειτουργία της ιστοσελίδας του athenς indymedia που εξυπηρετείται από το server του Πολυτεχνείου .(δηλαδή από δικά μας χρήματα)
 
Η ιστοσελίδα που δημιουργήθηκε στις αρχές του 2000, έγινε διαδικτυακός τόπος συνάντησης και ανταλλαγές απόψεων ετερόκλητων ιδεολογικά ατόμων και ομάδων.
Ανάμεσα στα άλλα ανέδειξαν και ζητήματα που δε φιλοξενούνται στα συμβατικά μέσα ενημέρωσης ( δολοφονία Γρηγορόπουλου, μαθητικές κινητοποιήσεις του Δεκέμβρη, επίθεση στην Κων/να Κούνεβα, συνθήκες διαβίωσης μεταναστών, αυθαιρεσίες των επίσημων αρχών).
Η διαφωνία με το περιεχόμενο κάποιων απόψεων δε σημαίνει ότι πρέπει να απαγορευτεί η ύπαρξή τους. Σε ένα εκπαιδευτικό ερευνητικό ίδρυμα που υποχρέωσή του είναι η προάσπιση των ελεύθερων ιδεών και απόψεων δεν ταιριάζει η προληπτική- κατασταλτική λογοκρισία.
Χρέος της δημοκρατίας είναι η δυνατότητα ελεύθερης έκφρασης όλων των ιδεών και δύναμή της η πειθώ.
Με βάση τα παραπάνω απαιτούμε την άμεση παύση της δίωξης των πρυτανικών αρχών του ΕΜΠ.



ΕΝΑΣ ΑΠΟ ΤΟΥΣ  "ΠΝΕΥΜΑΤΙΚΟΥΣ ΠΑΤΕΡΕΣ "   ΤΩΝ  ΠΑΡΑΠΑΝΩ  "ΛΕΙΤΟΥΡΓΩΝ ΜΕΣΗΣ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗΣ"  ΟΤΑΝ  ΕΓΡΑΦΕ  ΟΤΙ ... ΘΑ ΣΕΒΑΣΤΕΙ  ΜΕΧΡΙ ΘΑΝΑΤΟΥ  ΤΟ ΔΙΚΑΙΩΜΑ ΤΗΣ ΔΙΑΦΩΝΙΑΣ ,   ΕΙΧΕ   ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΟΥ ΜΟΝΟ ΤΟΥΣ ...ΑΝΘΡΩΠΟΥΣ ΔΗΛΑΔΗ  ΟΣΟΥΣ ΕΙΧΑΝ ΛΕΥΚΟ ΔΕΡΜΑ!!!


(Απόσπασμα απο σχετικό άρθρο του "Αντίβαρου")
  Γράφει λοιπόν ο μέγας φιλόσοφος των ανθρωπίνων δικαιωμάτων τα εξής… αντιρατσιστικά, καθώς περιγράφει τους μαύρους συνανθρώπους μας:
«Leurs yeux ronds, leur nez épaté, leurs lèvres toujours grosses, leurs oreilles différemment figurées, la laine de leur tête, la mesure même de leur intelligence, mettent entre eux et les autres espèces d’hommes des d i f f é r e n c e s prodigieuses »: Essai sur les moeurs, INTRODUCTION.[1]


«Τα στρογγυλά μάτια τους, η πλακουτσωτή μύτη τους, τα χείλια τους που είναι πάντα παχιά, τα διαφορετικά διαμορφωμένα αυτιά τους, το μαλλί στο κεφάλι τους, το μέτρο της ίδιας της νοημοσύνης τους, όλ’ αυτά ορθώνουν ανάμεσα σ’ αυτούς και τα άλλα είδη τεράστιες δ ι α φ ο ρ έ ς».

«[Ε]t ils n’ont d’homme que la stature du corps, avec la faculté de la parole et de la pensée dans un degré très éloigné du nôtre. Tels sont ceux que j’ai vus et examinés»: Essai sur les moeurs, INTRODUCTION.[2]


«Και δεν είναι άνθρωποι, παρά το παράστημα του σώματος, μιας κι η ικανότητα στο να διατυπώνουν την σκέψη τους απέχει υπερβολικά πολύ από την δική μας. Τέτοιοι είναι εκείνοι που έχω δει και έχω εξετάσει»...

«[Ε]t on peut dire que si leur intelligence n’est pas d’une autre espèce que notre entendement, elle est fort inférieure. Ils ne sont pas capables d’une grande attention; ils combinent peu, et ne paraissent faits ni pour les avantages ni pour les abus de notre philosophie»: Essai sur les moeurs, κεφ. CXLI.[3]


«Εάν η αντιληπτικότητά τους δεν είναι τελείως διαφορετικής φύσης από την δική μας, είναι σε κάθε περίπτωση πολύ κατώτερη. Δεν είναι ικανοί στο να δείξουν οποιασδήποτε μεγάλη συγκέντρωση. Έχουν πολύ μικρή συνδυαστική ικανότητα και δεν δείχνουν ικανότητα να κατακτήσουν ούτε τα πλεονεκτήματα ούτε για τις καταχρήσεις της φιλοσοφίας μας».

Και το καλύτερο:
«C'est une grande question parmi eux s'ils son descendus des singes, ou si les singes sont venus d'eux. Nos sages ont dit que l'homme est l'image de Dieu: voilà une plaisante image de l'Etre éternel qu'un nez noir épaté, avec peu ou point d'intelligence! Un temps viendra, sans doute, où ces a n i m a u x sauront bien cultiver la terre, l'embellir par des maisons et par des jardins, et connaître la route des astres. Il faut du temps pour tout»: Lettres d’Amabed, Septième lettre. D'Amabed.[4]

«Ένα σπουδαίο ζήτημα είναι επίσης το αν προέρχονται [οι Αφρικανοί] από τους πιθήκους ή εάν οι πίθηκοι προέρχονται από αυτούς. Οι σοφοί μας μας έχουν πει ότι ο άνθρωπος δημιουργήθηκε κατ’ εικόνα Θεού. Να λοιπόν μια ωραία εικόνα του θείου κατασκευαστή: Μια πλακουτσωτή μαύρη μύτη με ελάχιστη ή και ανύπαρκτη νοημοσύνη. Σίγουρα θα έρθει καιρός που θα μάθουν ακόμη και αυτά τα ζ ώ α πώς να καλλιεργούν καλά το έδαφος, να καλλωπίζουν τα σπίτια και τους κήπους τους και να γνωρίσουν τις πορείες των αστεριών: Ο οποιοσδήποτε χρειάζεται τον χρόνο του για όλα».

Τι αηδία αισθάνονταν αλήθεια για τους μαύρους ο κορυφαίος του διαφωτισμού και ΘΕΜΕΛΙΩΤΗΣ των ανθρωπίνων δικαιωμάτων Βολταίρος! Και πόσο πολύ τον ενοχλούσε η διδασκαλία της αγίας Γραφής ότι όλοι οι άνθρωποι κατάγονται από έναν και μόνον ζευγάρι, τον Αδάμ και την Εύα! Και πως θα μπορούσε να είναι αλλιώς, αφού για όλους τους ρατσιστές αυτή η διδασκαλία της Βίβλου είναι κόκκινο πανί. (Βλέπε σχετικά την καταπληκτική ανάλυση του William B. Cohen, The French Encounter With Africans: White Response to Blacks, 1530-1880, Indiana University Press 2003, σ. 84 κ. εξ.).
(Δείτε όλόκληρη την ανάρτηση για τον ρατσισμό του πατέρα του "διαφωτισμού-ανθρωπισμού" εδώ)
klassikoperiptosi.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσφατα δημοσιευμένα άρθρα