«Ὅσοι ἀπομείναμε πιστοὶ στὴν παράδοση, ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε, ἀγωνιζόμαστε, ἄλλος ἐδῶ, ἄλλος ἐκεῖ, καταπάνω στὴν ψευτιά. Καταπάνω σ᾿ αὐτοὺς ποὺ θέλουνε την Ἑλλάδα ἕνα κουφάρι χωρὶς ψυχή, ἕνα λουλούδι χωρὶς μυρουδιά.» Φώτης Κόντογλου - Παράδοση

Δευτέρα 25 Οκτωβρίου 2010

Μ. Βορίδης: Μπορεί να αποχωρήσω από το ΛΑΟΣ (όχι όμως για την εθνοπροδοτική συνυπογραφή Μνημονίου)



 Δυστυχώς η αποχώρησή του συνδυάζεται με προσωπικούς λόγους «να μην νοιώθει βάρος σε ένα χώρο που δεν τον χρειάζονται», και δεν έχει σχέση με την συνυπογραφή του για την πώληση των επόμενων ελληνικών γενεών στα δόντια και νύχια των τραπεζών, του ΔΝΤ, των σιωνιστών όπως ο Κίσσιγκερ, των εθνοπροδοτών νεοοθωμανών που διοικούν αυτή την στιγμή την Ελλάδα.
Διαβάστε την είδηση από Αθηναϊκό -Μακεδονικό Πρακτορείο 25/10
 ______________________

Tη δυσαρέσκειά του εξέφρασε εμμέσως ο βουλευτής του ΛΑΟΣ Μάκης Βορίδης για τα όσα είπε ο πρόεδρος του κόμματος Γιώργος Καρατζαφέρης στη συνέντευξή του στην εφημερίδα "Εθνος" της Κυριακής σχετικά με το πολιτικό του παρελθόν για το οποίο, όπως ανέφερε ο κ. Καρατζαφέρης, τον προστατεύει και για αυτόν το λόγο δεν τον στήριξε ως υποψήφιο περιφερειάρχη.
Ο κ. Βορίδης μιλώντας στο ραδιοσταθμό "Flash" ανέφερε χαρακτηριστικά: «Ειλικρινά, αισθάνομαι άσχημα διότι με την τοποθέτηση την οποία κάνει ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, εμένα προσωπικά, μου
δημιουργεί κι ένα αίσθημα ότι, ρε παιδί μου, μήπως αισθάνεται ότι του είμαι βάρος, μήπως τον
εμποδίζω, ξέρω 'γω, σε κάτι, στην εξέλιξη την πολιτική του.
Θα μου πείτε, πότε το αισθάνθηκε, γιατί αυτά, να τονίσω, είναι γνωστά επί πολύ μακρό χρονικό διάστημα, έχουν κριθεί από τους πολίτες σε δύο εκλογές, οι οποίοι αποφάσισαν αυτό το οποίο αποφάσισαν και ως προς το πρόσωπό μου. Το επέλεξε ο ίδιος ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ, ο οποίος μου έδωσε ένα κοινοβουλευτικό αξίωμα που είναι η θέση του γενικού γραμματέα της Κοινοβουλευτικής Ομάδος. Ενδεχομένως, ο πρόεδρος του ΛΑΟΣ έχει δεύτερες σκέψεις ή καινούργιες σκέψεις, αυτό είναι κάτι που θα το συζητήσω μαζί του, γιατί δεν θέλω σε καμία περίπτωση να αποτελώ βάρος για οποιονδήποτε».
Έδειξε ότι βρίσκεται ένα βήμα πιο κοντά στην αποχώρηση από το ΛΑΟΣ αν θεωρείται ως βάρος, όπως είπε, σημειώνοντας: «Είναι σαφές ότι θα απαλλάξω το κόμμα από το βάρος, με την έννοια ότι θα αποσυνδεθούν οι πολιτικοί μας δρόμοι. Από ‘κει και πέρα το τι θα κάνω πολιτικά θα δω, αλλά είναι σαφές ότι δεν θέλω να είμαι σε ένα σχήμα στο οποίο κάποιος μου λέει ότι, ξέρεις, του δημιουργώ προβλήματα».
Όπως διευκρίνησε, δεν είχε σκεφθεί μέχρι χθες αυτό το ενδεχόμενο αλλά «τώρα μοιραία υπάρχει μια συζήτηση η οποία πρέπει να γίνει». Διαφοροποιήθηκε και από τη θέση του κ. Καρατζαφέρη -την οποία διατύπωσε στην ίδια εφημερίδα- ότι το κόμμα του είναι «χοντρο-αρχηγικό» και όχι «ψιλο-αρχηγικό» λέγοντας πως θα έπρεπε με νόμο να διασφαλίζεται η εσωτερική δημοκρατία στα κόμματα. Α. Παναγόπουλος

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου