«Ὅσοι ἀπομείναμε πιστοὶ στὴν παράδοση, ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε, ἀγωνιζόμαστε, ἄλλος ἐδῶ, ἄλλος ἐκεῖ, καταπάνω στὴν ψευτιά. Καταπάνω σ᾿ αὐτοὺς ποὺ θέλουνε την Ἑλλάδα ἕνα κουφάρι χωρὶς ψυχή, ἕνα λουλούδι χωρὶς μυρουδιά.» Φώτης Κόντογλου - Παράδοση

Σάββατο, 2 Ιανουαρίου 2010

ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ ΜΕ ΠΟΛΛΟΥΣ ΧΡΗΜΑΤΟΔΟΤΕΣ

A NAME IS A NAME


Ο Σκηνοθέτης βαδίζει και συζητά με τον Πρωθυπουργό των Σκοπίων για «ένα έθνος που κρατείται όμηρος»



ΣΕ ΣΚΗΝΟΘΕΣΙΑ SIGURJION EINARSSON
Ετοιμάζεται για διεθνή πορεία από τις αρχές του ερχομένου έτους, η φιλοσκοπιανή Ταινία/Ντοκιμαντέρ «A NAME IS A NAME», που παρουσιάστηκε για πρώτη φορά δημόσια στα μέσα Οκτωβρίου 2009, στα πλαίσια του αυτοαποκαλούμενου «Μακεδονικού Φεστιβάλ Κινηματογράφου» στο Τορόντο του Καναδά.
Η Σκηνοθεσία είναι του Ισλανδού στην καταγωγή Σκηνοθέτη Sigurjon Einarsson, που ζει και εργάζεται όμως τα τελευταία είκοσι δύο χρόνια στη Νορβηγία.
Ο Sigurjon συμμετείχε προηγουμένως στον αγώνα του Ανατολικού Τιμόρ για ανεξαρτησία, με την παραγωγή σχετικής ταινίας, στοχεύοντας όπως φαίνεται σε ταινίες-ντοκιμαντέρ, για ανθρώπους και ομάδες που επείγονται για τα φώτα της δημοσιότητας…


ΕΡΑΝΟΣ ΓΙΑ ΠΡΟΒΟΛΗ ΣΤΗΝ ΚΑΡΔΙΑ ΤΗΣ ΟΥΑΣΙΓΚΤΟΝ
Η Ισλανδική καταγωγή του Σκηνοθέτη, αποτέλεσε αφορμή για οργάνωση μεθοδευμένης προβολής της ταινίας στο σπίτι του Ισλανδού Πρέσβη στις ΗΠΑ, το Νοέμβριο, με καλεσμένους Αμερικανούς Αξιωματούχους!
Μετά όμως από ελληνικές πιέσεις και με κίνδυνο να δημιουργηθεί πρόβλημα στις σχέσεις Ισλανδίας-Ελλάδος, ο Πρέσβης ανακοίνωσε τη ματαίωση της προβολής, γεγονός που εξόργισε και τα Σκόπια, αλλά και τους Σκοπιανούς της Αμερικής, επειδή χάθηκε μια σπουδαία ευκαιρία επηρεασμού!

Οι πλαστογράφοι δεν έμειναν όμως με σταυρωμένα χέρια και αυτή τη στιγμή μάλιστα, μετά τη ματαίωση, είναι σε εξέλιξη μεγάλος αγώνας των Σκοπιανών, μέσω της Οργάνωσης UMD (United MacedoniaDiaspora) που εδρεύει στις ΗΠΑ, για να πραγματοποιηθεί έρανος, ώστε να συγκεντρωθεί το ποσό των 5.000 δολαρίων τουλάχιστον, όσο θα κοστίσει η φροντισμένη οργάνωση μιας προβολής της ταινίας σε μια κινηματογραφική αίθουσα μέσα στην καρδιά της Ουάσινγκτον, με παράθεση γεύματος, μεγάλες περιποιήσεις και εκτύπωση προπαγανδιστικών φυλλαδίων και προσκλήσεων, ώστε να δουν το «A name is a name» σημαντικοί Αμερικανοί!
Ήδη υπάρχει μεγάλη ανταπόκριση από τους Σκοπιανούς Αμερικής-Καναδά και έχει ήδη υπερκαλυφθεί το ποσό!
Αξίζει να σημειωθεί πως για κάθε δολάριο που κατατίθεται γενικά στη Σκοπιανική Οργάνωση UMD, δίδεται και σχετική δωρεάν επιχορήγηση από την Τουρκική Οργάνωση των ΗΠΑ (Turkish Coalition of America)!
Έτσι η προβολή ετοιμάζεται πια με κάθε φροντίδα για τις αρχές Ιανουαρίου ή Φεβρουαρίου του 2010!
Παρόμοιες στοχευμένες κινήσεις αναμένεται να γίνουν σε πολλές σημαντικές ξένες πρωτεύουσες και club αποφάσεων, καθώς και στην Αυστραλία, τους επόμενους μήνες!


ΠΑΡΑΓΩΓΟΣ JASON MIKO ΚΑΙ ΤΟ «ΜΑΚΕΔΟΝΙΚΟ» ΙΔΡΥΜΑ ΤΟΥ
Παραγωγός της προπαγανδιστικής αυτής ταινίας/ντοκιμαντέρ διάρκειας 50΄, είναι ο Jason Miko, Αμερικάνος Ουγγρικής καταγωγής, δημοσιοσχεσίτης, λομπίστας και δικτυωμένος με ΜΚΟ, με έδρα την Αριζόνα, που εδώ και είκοσι χρόνια τριγυρνάει στα Βαλκάνια και άλλες χώρες, για λογαριασμό αμερικανικών ιδιωτικών εταιρειών…

Ο Jason Miko είναι ιδρυτής του «With Macedonia Foundation», που χρηματοδότησε την ταινία, με προσφορές και χορηγίες πολλών ανά τον κόσμο ενδιαφερομένων… Το Ίδρυμα είναι ενταγμένο στα εργαλεία της διεθνούς σκοπιανικής προπαγάνδας, που έχει ανάγκη και πληρώνει



Όλοι οι συντελεστές και το συνεργείο κατά τα γυρίσματα στα Σκόπια

Εάν βέβαια πλήρωνε και η Ελλάδα ή οι Έλληνες, εκατονταπλάσιες ΜΚΟ και ξένα Ιδρύματα και Εταιρείες Επηρεασμού (λόμπινγκ) θα ξεφύτρωναν ξαφνικά υπέρ της χώρας μας, ενώ πλήθος φιλικών δημοσιευμάτων και φιλικών υψηλά ιστάμενων αξιωματούχων, θα φυτεύονταν από το πουθενά σε όλα τα κρίσιμα διεθνή κέντρα…


ΤΟ ΣΕΝΑΡΙΟ


Ο παραποιημένος «Μέγας Αλέξανδρος» των Σκοπιανών στην ταινία-ντοκιμαντέρ

Το σενάριο του «A name is a name» δημιούργησαν από κοινού οι Sigurjon Einarsson και Jason Miko και παρουσιάζει μια ομάδα ανθρώπων που αυτοαποκαλούνται παράλογα, άδικα και καταχρηστικά «Μακεδόνες», προωθώντας την «ανάγκη» τους να αναγνωρίζονται διεθνώς, αυθαίρετα, με το δικό μας, ελληνικό όνομα!



Οι δήθεν αρχαίοι «Μακεδόνες» δεν πρέπει ποτέ να λείπουν από τη συνταγή…

Η ταινία-ντοκιμαντέρ, αρχίζει με έναν άνθρωπο από τη Σκανδιναβία, που έρχεται στη δήθεν «Μακεδονία» και με μια νοικιασμένη μοτοσικλέτα ταξιδεύει σε όλη τη χώρα των πλαστογράφων, μιλώντας με τους δήθεν «Μακεδόνες» κατοίκους! Και όπως είναι ευνόητο, οι Σκοπιανοί, ακόμα και τα παιδιά και οι μεγάλοι, όλοι, μιλούν για το δήθεν όνομα και τη δήθεν ιστορία τους, παρουσιαζόμενοι σαν ένα αδικημένος λαός που δυναστεύεται τάχα από τους «κακούς» γείτονες, οι οποίοι δεν θέλουν να αναγνωρισθεί η ψευτο«Μακεδονία»!



Ο «Ήλιος» της Μακεδονίας μας, που έφτανε ως την Αχρίδα και το Μοναστήρι και τις Σιδηρές Πύλες,
επιδεικνύεται σαν απόδειξη «Μακεδονισμού» των Σλάβων των Σκοπίων,
που όμως έφτασαν εκεί 10 ολόκληρους αιώνες μετά τον Αλέξανδρο


Μέσα από την ταινία-ντοκιμαντέρ, παρουσιάζονται παράλληλα όμορφα τοπία, ιστορικοί και αρχαιολογικοί τόποι, πόλεις και χωριά, ακόμα και Μοναστήρια, στοιχεία που προδίδουν όμως έντονα την αρχαία ελληνική σφραγίδα, την παλαιά ελληνική φύση της Πελαγονίας κυρίως, που και στα αρχαία χρόνια και στα βυζαντινά, έλαμψε με την παρουσία και τη δύναμη της Ορθοδοξίας και του Ελληνισμού!
Όλα αυτά όμως προβάλλονται σαν εθνικά «Μακεδονία» και «Μακεδονικά», εντυπωσιάζοντας αλλά και εξαπατώντας ταυτόχρονα τους θεατές, που σαν άνθρωποι, έχουν έμφυτη την τάση να συσπειρώνονται υπέρ των αδικημένων και καταδιωκομένων, παίρνοντας έτσι ασυνείδητα το μέρος των Σκοπίων… και υιοθετώντας ταυτόχρονα εχθρική στάση απέναντι στην Ελλάδα…
Όλα αυτά γίνονται με μια ικανή αφήγηση και ζεστή μουσική και τραγούδια, με στόχο να αιχμαλωτίσουν τα συναισθήματα της κοινής γνώμης…

[Ακολουθείται δηλαδή σε αυτή την ταινία, μια άλλη, ήπια και πολύ πιο αποδοτική οδός χωρίς την σκληρότητα και τις ακρότητες άλλων ταινιών, όπως της ταινίας «Nick Stoyan» που παρουσιάζει την «ιστορία» ενός Αμερικανοσκοπιανού Πεζοναύτη, που θέλει να επισκεφθεί την «κατεχόμενη» γη του πατέρα του, αλλά πέφτει στα χέρια των Ελλήνων, που τον βασανίζουν με τρομοκρατικό και απάνθρωπο τάχα τρόπο, που εμφανίζεται έτσι στην οθόνη, ώστε να προκαλεί οξύτατο «μίσος» κατά της Ελλάδας!
Μάλιστα ο ανελέητος δήθεν «Έλληνας» δήμιος, που βασανίζει τον «καλό» Αμερικανοσκοπιανό, δεν συγκινείται ούτε από το τατουάζ του Πεζοναύτη με την Αμερικανική Σημαία, που έχει πάνω της και τον Ήλιο της Μακεδονίας μας!..]


Ο MORTEN HARKER
Το βασικό, πολύ τρυφερό πράγματι τραγούδι της ταινίας-ντοκιμαντέρ «A name is a name», ερμηνεύει ο ταλαντούχος Νορβηγός Morten Harket (των «a-ha») και έχει ακριβώς τον ίδιο τίτλο “A name is a name”! Μόνο που δεν έχει καμμιά απολύτως σχέση με την ταινία και τα Σκόπια! Αφού αυτό το τρυφερό τραγούδι αγάπης, γράφτηκε ένα χρόνο πιο μπροστά και κυκλοφόρησε το 2008, μέσα στο προσωπικό άλμπουμ με τίτλο «Letter from Egypt» (Γράμμα από την Αίγυπτο), του Morten Harket!

Ο Σκηνοθέτης όμως Sigurjon Einarsson, που ζει επίσης στη Νορβηγία όπως είδαμε και όλως τυχαίως συνεργάζεται στενά με τον Morten Harket τα τελευταία 18 χρόνια, θεώρησε τον τίτλο του τραγουδιού βολικό και το συμπεριέλαβε στην ταινία-ντοκιμαντέρ του, ονομάζοντάς το τελικά με τον ίδιο τον τίτλο, του εντελώς άσχετου τραγουδιού του Morten! Μόνο και μόνο επειδή ταιριάζει με το πρόβλημα του …Ονόματος και εξυπηρετεί τη Σκοπιανική προπαγάνδα…

Μουσική συμμετοχή έχει επίσης και ο Gulli Briem και η μπάντα του «Earth Affair of Iceland», προσφέροντας στην ταινία το πρώτο τραγούδι από το νέο έργο τους «Jewels Up High».
Αξίζει να σημειωθεί ότι ο Gulli είναι παράλληλα Πρεσβευτής στο Ίδρυμα Νέλσον Μαντέλα «46664», το οποίο εργάζεται για το HIV / AIDS στην Αφρική, μαζί με πολλούς άλλους καλλιτέχνες από ολόκληρο τον πλανήτη…

Είναι λοιπόν πολύ προσεκτικά διαλεγμένοι οι άνθρωποι και οι περισσότεροι από αυτούς είναι ακούσια θύματα μιας καλά ενορχηστρωμένης διεθνούς προπαγάνδας, που προσπαθεί να αγγίξει επιλεγμένους πια, καταξιωμένους καλλιτέχνες διαφόρων ξένων χωρών, προκειμένου να περάσει μέσω αυτών, το μήνυμα των πλαστογράφων στο αφοσιωμένο και πολυπληθές κοινό τους




ΠΩΣ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΟΛΑ
Όλα ξεκίνησαν πριν από δύο χρόνια, τον Οκτώβριου του 2007, σε ένα Συνέδριο των Σκοπιανών και της UNESCO στην Αχρίδα, όπου θα μιλούσε για τον Πολιτισμό και το θρησκευτικό διάλογο ο Morten, ενώ παραβρίσκονταν εκεί ο Jason Miko και ο Sigurjon Einarsson, οι οποίοι «ενδιαφέρθηκαν» τότε να μάθουν περισσότερα από τον λομπίστα Miko για το πρόβλημα των Σκοπίων με την Ελλάδα και την επιμονή της χώρας μας να μη θέλει το «όνομά τους»…
Από τότε έμειναν σε επαφή και τον Μάιο του 2008, με αφορμή το νέο άλμπουμ του Morten, ξανασυναντήθηκαν και συζήτησαν πάλι το θέμα, οπότε ο Sigurjon Einarsson, έριξε την ιδέα να γίνει μια ταινία για το όλο ζήτημα, «ώστε να τεθεί το θέμα στο επίκεντρο», όπως τους είπε με νόημα!
Και έτσι ξεκίνησαν, με αποτέλεσμα μέσα στο 2009 να είναι κιόλας έτοιμο το προσεγμένο φιλμ για την ψευτο«Μακεδονία»…


ΓΙΑΤΙ ΣΤΗΘΗΚΕ Η ΠΡΟΠΑΓΑΝΔΙΣΤΙΚΗ ΤΑΙΝΙΑ


Ο περιβόητος «Αρχαιολόγος» των Πλαστογράφων Πάσκο Κούζμαν, επιδεικνύει στην ταινία,
τη χρυσή μάσκα και το χρυσό «γάντι» της Αχρίδας, μερικά από τα χρυσά ευρήματα των προγόνων μας
που ζούσαν στην περιοχή της Πελαγονίας 1.400 τουλάχιστον χρόνια πριν την κάθοδο των Σλάβων
και είναι παρόμοια με τις χρυσές μάσκες των Μυκηνών, της Σίνδου και της πλούσιας νεκρόπολης
του Αρχοντικού Πέλλας! Οι Σκοπιανοί τα παρουσιάζουν σαν «αποδείξεις» της αρχαίας καταγωγής τους,
σαν ανήκοντα σε αρχαίους, δήθεν εθνικά «Μακεδόνες»… Η χρυσή ταφική μάσκα μας που κρατά ο Κούζμαν,
υπολογίζεται ότι ξεπερνά σε αξία τα 18.000.000 δολάρια



Το γιατί τελικά στήθηκε με τόσους κόπους και έξοδα η ταινία-ντοκιμαντέρ «A NAME IS A NAME», το εξήγησε ο ίδιος ο παραγωγός Jason Miko, σε μια συνέντευξή του σε εφημερίδα των Σκοπίων, το καλοκαίρι του 2009, όταν γινόταν και τα γυρίσματα:

«Αυτή η ταινία δεν πρόκειται να λύσει το θέμα της ονομασίας και δεν θα πρέπει να καλλιεργούμε προσδοκίες ότι θα το κάνει. But hopefully it will put a spotlight on the issue. Αλλά ελπίζουμε ότι θα θέσει στο προσκήνιο το θέμα! Our target audience is not Macedonia – our target audience is the world. Δικός μας στόχος δεν είναι η “Μακεδονία” – δικός μας στόχος είναι ο (ξένος) κόσμος! We are targeting not just ordinary viewers around the world who may or may not know something about this issue. Εμείς δεν στοχεύουμε μόνο σε συνήθεις τηλεθεατές σε όλο τον κόσμο, που μπορεί ή δεν μπορεί να γνωρίζουν κάτι σχετικά με αυτό το θέμα. We are targeting policy makers and decision makers in Washington, DC, New York, Brussels, London, Paris, Berlin, Canberra, Ottawa and elsewhere who can impact the policies of their countries and others. Εμείς στοχεύουμε στους φορείς χάραξης πολιτικής και λήψης αποφάσεων στην Ουάσιγκτον, τη Νέα Υόρκη, Βρυξέλλες, Λονδίνο, Παρίσι, Βερολίνο, Καμπέρα, Οτάβα και αλλού, οι οποίοι μπορούν να επηρεάσουν τις πολιτικές των χωρών τους και άλλους»!..

Και η Αθήνα κοιμάται…

noiazomai.net

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσφατα δημοσιευμένα άρθρα