«Ὅσοι ἀπομείναμε πιστοὶ στὴν παράδοση, ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε, ἀγωνιζόμαστε, ἄλλος ἐδῶ, ἄλλος ἐκεῖ, καταπάνω στὴν ψευτιά. Καταπάνω σ᾿ αὐτοὺς ποὺ θέλουνε την Ἑλλάδα ἕνα κουφάρι χωρὶς ψυχή, ἕνα λουλούδι χωρὶς μυρουδιά.» Φώτης Κόντογλου - Παράδοση

Κυριακή, 2 Μαΐου 2010

"Εξοντώνουν " τον Στόλο... Γιατί; Μα για να κάνουν κρουαζιέρα οι Τούρκοι στο Σούνιο


Κανιβαλισμένη και ανήμπορη αργοπεθαίνει η φρεγάτα MΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ (F 463) τύπου STANDARD (πρώην Oλλανδικό PIETER FLORISZ F 826) στον ναύσταθμο Σαλαμίνας λόγω των περικοπών στο τομέα των αμυντικών δαπανών που επέβαλε η νυν και η προηγούμενη κυβέρνηση. Η φρεγάτα ή καλύτερα το «κουφάρι» της φρεγάτας αφού τα περισσότερα κύρια συστήματά της έχουν «ξηλωθεί»  και χρησιμοποιούνται ως ανταλλακτικά σε άλλα σκάφη και κυρίως στις ελληνικές φρεγάτες κλάσης “S” που είναι αναπτυγμένες στις "ACTIVE ENDEAVOUR" και “ATALANTA”, το πιθανότερο είναι ότι δεν θα επανέλθει ποτέ σε ενεργό υπηρεσία. Τρύπες χαίνουν στο σημείο που ήταν εγκατεστημένα τα διάφορα υποσυστήματα του σκάφους, το οποίο είναι εξαιρετικά αμφίβολο αν θα επανέλθει ποτέ σε υπηρεσία. Παλαιός αξιωματικός που υπηρετουσε στο σκάφος, με δάκρια στα μάτια μας εξήγησε πως «σκοτώνουν» το πλοίο το οποίο αντί να πλέει και να προστατεύει την χώρα χρησιμοποιείται ως αποθήκη αντλλακτικών.
Η Φ/Γ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ (F 463) πρώην HNLMS PIETER FLORISZ (F 826) ναυπηγήθηκε  στα ναυπηγεία ROYAL SCHELDE Ολλανδίας την 21-1-1981.  Τέθηκε σε ενέργεια ως HNLMS PIETER FLORISZ την 1-10-1983 ενώ την 14-12-2001 παρελήφθη από το Ελληνικό Πολεμικό Ναυτικό και της δόθηκε το όνομα ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ.
Αποτελεί την έβδομη Φρεγάτα τύπου Standard του Ελληνικού στόλου. Είναι η πρώτη φορά που δίνεται το όνομα ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ σε Φ/Γ του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού.
Η ειρωνία της μοίρας είναι ότι το σκάφος «παραδίδει το πνεύμα του» την ώρα που ο πρώτος του κυβερνήτης, o αξιωματικός που το παρέλαβε το 2001, ο υποναύαρχος Στυλιανός Φενέκος παραιτήθηκε διαμαρτυρόμενος για την συπεριφορά της πολιτικής ηγεσίας! 

Σε πλήρη ακινησία εντός του ναυστάθμου βρίσκονται τουλάχιστον δύο ακόμα φρεγάτες, ενώ υπολογίζεται ότι ακόμα και σε πλήρη κινητοποίηση είναι πρακτικά αδύνατον να παραταχθούν στο Αιγαίο περισσότερα από επτά φρεγάτες από τις 14 (10 κλάσης “S” και 4 κλάσης MEKO 200HN) συν τις δύο που βρίσκονται σε διεθνείς αποστολές!

Οι αξιωματικοί του Π.Ν. «βομβαρδίζουν» καθημερινά την πολιτική ηγεσία με σημειώματα για
την «πετσοκομμένη» επιχειρησιακή ικανότητα των κύριων σκαφών του στόλου, ενώ χαρακτηριστικό της απόλυτης ένδειας είναι ότι δόθηκε εντολή να «κανιβαλιστούν» και δύο πυραυλάκατοι Super Vita που δεν έχουν παραδοθεί ακόμα στο Π.Ν. λόγω μη διάθεσης ενός
ελάχιστου κονδυλίου 2,5 εκατ. ευρώ για την εγκατάσταση κάποιων συστημάτων.
Απίστευτα γεγονότα όπως η "μετάγγιση" λιπαντικών (ούτε λάδια για τα πλοία δεν αγοράζουν) από την μία φρεγάτα στην άλλη, έχουν γίνει, πια, συνήθεια...
Όλη αυτή η εγκατάλειψη μόνο τυχαία δεν είναι: Όταν ετοιμάζονται εθνικές υποχωρήσεις πρέπει να προηγηθούν μονομερείς μειώσεις εξοπλισμών για να δικαιολογηθεί η εγκατάλειψη της εθνικής μας κυριαρχίας στο Αιγαίο.
Τα τεχνικά χαρακτηριστικά του σκάφους της Φ/Γ/ ΜΠΟΥΜΠΟΥΛΙΝΑ είναι τα ακόλουθα:

Διαστάσεις: 130,5/14,6/6,2 μέτρα
Εκτόπισμα: 3.630 τόν.
Πρόωση: 2 RR Olympus 56.800 HR, 2 RR Tyne 10
Ταχύτητα: 30 κόμβοι 
Πλήρωμα: 198
Οπλισμός: 1 πυροβόλο 76χιλ. ΟΤΟ Melara, 1 σύστημα εγγύς προστασίας Phalanx, σύστημα Κ/Β Ε/Ε Harpoon και Ε/Α Sea Sparrow. Επίσης Α/Υ τορπίλες και σύστημα ΗΝ αντίμετρων. Έχει δυνατότητα μεταφοράς 2 Ε/Κ ΑΒ 212ASW
πηγή

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσφατα δημοσιευμένα άρθρα