Σχέδιο Καλλικράτης: Φαινομενική πρόθεση, να λυθούν τα προβλήματα της περιφέρειας. Ποιοι είναι όμως οι κίνδυνοι που ελλοχεύουν;
Χωρίζοντας διοικητικά την Ελλάδα σε 13 αυτοδιοικούμενα τμήματα αυξάνεται η ισχύς των εκλογικών ποσοστών των μειονοτήτων εκεί όπου αυτές υπάρχουν. Αν θεωρήσουμε δηλαδή ότι στη Θράκη έχουμε χ αριθμό αυτοαποκαλούμενων Τούρκων, αυτή η ποσότητα μεταφράζεται σε ένα μικρό ποσοστό επί του συνολικού Ελληνικού πληθυσμού με το παρόν σύστημα. Απομονώνοντας όμως διοικητικά τη Θράκη αυτό το ποσοστό γιγαντώνεται.
Βάσει της απογραφής του 2001 στη Θράκη έχουμε 86.000 Μουσουλμάνους τους οποίους η Ελληνική πολιτεία κάνει το άπαν για να τους χαρίσει στην Τουρκία. Επίσης κατά το 2001 έχουν απογραφεί 363.479 κάτοικοι στη Θράκη (αναλογία 1/4).
Αυτά όμως αφορούν τους αριθμούς του 2001. Μην ξεχνάμε ότι το 2011 είναι έτος απογραφής. Τι έχει μεσολαβήσει;
Έχουν Ελληνοποιηθεί χιλιάδες μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες τους οποίους και κατευθύνει το κράτος του Κολωνακίου μαζικά στις μουφτίες της Θράκης ασχέτως αν διαμένουν στην Αθήνα. Αυτά σε συνδυασμό με την υπογεννητικότητα των Ελλήνων θα οδηγήσουν σε μεγάλες και δυσάρεστες εκπλήξεις κατά την απογραφή του 2011.
Αντίστοιχες άτυπες μειονότητες έχουν δημιουργηθεί κατά τα τελευταία χρόνια τόσο στην Μακεδονία όσο και στην Ήπειρο με τις μετακινήσεις και τις Ελληνοποιήσεις Αλβανών που “ ντεμέκ” έχουν ενσωματωθεί στην Ελλάδα θαρρείς και είναι από την Αυστραλία και έχουν κόψει επαφή με την πραγματική τους πατρίδα.
Έτσι οδηγούμαστε σε διάσπαρτες μειονότητες αλλοεθνών σε όλη την Ελλάδα που σε συνδυασμό με το σχέδιο Καλλικράτης θα μπορούν να εκλέξουν τον επαυξημένων αρμοδιοτήτων νέου τύπου περιφερειάρχη.
Εδώ έρχεται η Θεωρία της αυτοδιάθεσης των λαών που ως δούρειος ίππος θα λειτουργήσει στα Καλλικρατικά κρατίδια. Μπορεί ποτέ μια Ελληνοποιημένη Αλβανική μειονοτική κοινωνία να μην μπορέσει να εκλέξει Αλβανό περιφερειάρχη; Μπορεί ποτέ μια Ελληνοποιημένη (ή μάλλον Τουρκοποιημένη) μουσουλμανική μειονοτική κοινωνία να μην μπορέσει να εκλέξει δικό της περιφερειάρχη στην Θράκη;
Δεν έχει όμως καμία σημασία το αποτέλεσμα. Σημασία έχει η καταγραφή του ποσοστού των επιθυμούντων την ανεξαρτητοποίηση, οι οποίοι τεχνηέντως θα αυξάνονται διαρκώς και θα προβάλουν την καταπίεση τους από την Ελληνική πολιτεία. Ενός μάλιστα ποσοστού που όπως είπαμε ενώ πανελλαδικά θα φαίνεται μικρό, Καλλικρατικά όμως θα είναι ισχυρό.
Τα ποσοστά αυτά θα αυξάνονται και από τις αντιδράσεις κάποιων θερμοκέφαλων Ελλήνων, που καταπιεσμένοι από την αδικία του Αθηνοκεντρισμού, θα πιστέψουν στην ανάγκη αυτονόμησης της περιοχής τους. Σε αυτό το αποτέλεσμα θα οδηγήσουν αδικίες σε όλο το φάσμα της κοινωνικής ζωής αλλά κυρίως στον αθλητισμό όπου μπορεί να καλλιεργηθεί συμπεριφορά όχλου. Έτσι λοιπόν η άδικη σφυρίχτρα στα παιχνίδια του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού δεν είναι απλά άδικη αλλά και αντεθνική αφού ενισχύει αυτό το συναίσθημα της καταπίεσης.
Εξάλλου πάντα θα βρίσκονται «καλοθελητές» που διασπείρουν το διχασμό, καλοθελητές είτε αριστεροί είτε δεξιοί.
Μπορεί επομένως η ομοσπονδοποίηση της Ελλάδας να είναι ένα ωραίο όνειρο για κάποιους αλλά στην ουσία είναι ο δούρειος ίππος του διαμελισμού της πατρίδας αφού δεν συμβαίνει μόνη της αλλά ακολουθεί μια σειρά από γεγονότα που νομοτελειακά ενισχύουν τα αποσχιστικά ρεύματα. Φυσικά οι ενέργειες ενίσχυσης αυτών των ρευμάτων δεν έχουν ολοκληρωθεί από την μεριά της κυβέρνησης. Ενισχύει διαρκώς τη δημιουργία πολυεθνικού μωσαϊκού στην Ελλάδα με κινήσεις προς χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ.
Σε όλους αυτούς τους κινδύνους η κυβέρνηση απαντά με ένα συγκεντρωτισμό στην άσκηση της εξουσίας που κορυφώνεται με την ανάληψη του ρόλου του Υπουργού Εξωτερικών από τον ίδιο τον πρωθυπουργό. Γιατί; Τι φοβάται ο κος Παπανδρέου και δεν δίνει το υπουργείο σε κάποιον συνεργάτη του;
Όταν βέβαια το σχέδιο ολοκληρωθεί, το παγκόσμιο σύστημα ξαφνικά θα ενισχύσει τις ακροδεξιές οργανώσεις και κόμματα ώστε να ενισχύονται οι προστριβές των πληθυσμών και άρα και τα αποσχιστικά ρεύματα.
Όλοι στο παιχνίδι και ο Ελληνικός λαός στην άγνοια.
Από άρθρο του: Στράβων Αμασεύς
Χωρίζοντας διοικητικά την Ελλάδα σε 13 αυτοδιοικούμενα τμήματα αυξάνεται η ισχύς των εκλογικών ποσοστών των μειονοτήτων εκεί όπου αυτές υπάρχουν. Αν θεωρήσουμε δηλαδή ότι στη Θράκη έχουμε χ αριθμό αυτοαποκαλούμενων Τούρκων, αυτή η ποσότητα μεταφράζεται σε ένα μικρό ποσοστό επί του συνολικού Ελληνικού πληθυσμού με το παρόν σύστημα. Απομονώνοντας όμως διοικητικά τη Θράκη αυτό το ποσοστό γιγαντώνεται.
Βάσει της απογραφής του 2001 στη Θράκη έχουμε 86.000 Μουσουλμάνους τους οποίους η Ελληνική πολιτεία κάνει το άπαν για να τους χαρίσει στην Τουρκία. Επίσης κατά το 2001 έχουν απογραφεί 363.479 κάτοικοι στη Θράκη (αναλογία 1/4).
Αυτά όμως αφορούν τους αριθμούς του 2001. Μην ξεχνάμε ότι το 2011 είναι έτος απογραφής. Τι έχει μεσολαβήσει;
Έχουν Ελληνοποιηθεί χιλιάδες μουσουλμάνοι λαθρομετανάστες τους οποίους και κατευθύνει το κράτος του Κολωνακίου μαζικά στις μουφτίες της Θράκης ασχέτως αν διαμένουν στην Αθήνα. Αυτά σε συνδυασμό με την υπογεννητικότητα των Ελλήνων θα οδηγήσουν σε μεγάλες και δυσάρεστες εκπλήξεις κατά την απογραφή του 2011.
Αντίστοιχες άτυπες μειονότητες έχουν δημιουργηθεί κατά τα τελευταία χρόνια τόσο στην Μακεδονία όσο και στην Ήπειρο με τις μετακινήσεις και τις Ελληνοποιήσεις Αλβανών που “ ντεμέκ” έχουν ενσωματωθεί στην Ελλάδα θαρρείς και είναι από την Αυστραλία και έχουν κόψει επαφή με την πραγματική τους πατρίδα.
Έτσι οδηγούμαστε σε διάσπαρτες μειονότητες αλλοεθνών σε όλη την Ελλάδα που σε συνδυασμό με το σχέδιο Καλλικράτης θα μπορούν να εκλέξουν τον επαυξημένων αρμοδιοτήτων νέου τύπου περιφερειάρχη.
Εδώ έρχεται η Θεωρία της αυτοδιάθεσης των λαών που ως δούρειος ίππος θα λειτουργήσει στα Καλλικρατικά κρατίδια. Μπορεί ποτέ μια Ελληνοποιημένη Αλβανική μειονοτική κοινωνία να μην μπορέσει να εκλέξει Αλβανό περιφερειάρχη; Μπορεί ποτέ μια Ελληνοποιημένη (ή μάλλον Τουρκοποιημένη) μουσουλμανική μειονοτική κοινωνία να μην μπορέσει να εκλέξει δικό της περιφερειάρχη στην Θράκη;
Δεν έχει όμως καμία σημασία το αποτέλεσμα. Σημασία έχει η καταγραφή του ποσοστού των επιθυμούντων την ανεξαρτητοποίηση, οι οποίοι τεχνηέντως θα αυξάνονται διαρκώς και θα προβάλουν την καταπίεση τους από την Ελληνική πολιτεία. Ενός μάλιστα ποσοστού που όπως είπαμε ενώ πανελλαδικά θα φαίνεται μικρό, Καλλικρατικά όμως θα είναι ισχυρό.
Τα ποσοστά αυτά θα αυξάνονται και από τις αντιδράσεις κάποιων θερμοκέφαλων Ελλήνων, που καταπιεσμένοι από την αδικία του Αθηνοκεντρισμού, θα πιστέψουν στην ανάγκη αυτονόμησης της περιοχής τους. Σε αυτό το αποτέλεσμα θα οδηγήσουν αδικίες σε όλο το φάσμα της κοινωνικής ζωής αλλά κυρίως στον αθλητισμό όπου μπορεί να καλλιεργηθεί συμπεριφορά όχλου. Έτσι λοιπόν η άδικη σφυρίχτρα στα παιχνίδια του Ολυμπιακού και του Παναθηναϊκού δεν είναι απλά άδικη αλλά και αντεθνική αφού ενισχύει αυτό το συναίσθημα της καταπίεσης.
Εξάλλου πάντα θα βρίσκονται «καλοθελητές» που διασπείρουν το διχασμό, καλοθελητές είτε αριστεροί είτε δεξιοί.
Μπορεί επομένως η ομοσπονδοποίηση της Ελλάδας να είναι ένα ωραίο όνειρο για κάποιους αλλά στην ουσία είναι ο δούρειος ίππος του διαμελισμού της πατρίδας αφού δεν συμβαίνει μόνη της αλλά ακολουθεί μια σειρά από γεγονότα που νομοτελειακά ενισχύουν τα αποσχιστικά ρεύματα. Φυσικά οι ενέργειες ενίσχυσης αυτών των ρευμάτων δεν έχουν ολοκληρωθεί από την μεριά της κυβέρνησης. Ενισχύει διαρκώς τη δημιουργία πολυεθνικού μωσαϊκού στην Ελλάδα με κινήσεις προς χώρες του πρώην ανατολικού μπλοκ.
Σε όλους αυτούς τους κινδύνους η κυβέρνηση απαντά με ένα συγκεντρωτισμό στην άσκηση της εξουσίας που κορυφώνεται με την ανάληψη του ρόλου του Υπουργού Εξωτερικών από τον ίδιο τον πρωθυπουργό. Γιατί; Τι φοβάται ο κος Παπανδρέου και δεν δίνει το υπουργείο σε κάποιον συνεργάτη του;
Όταν βέβαια το σχέδιο ολοκληρωθεί, το παγκόσμιο σύστημα ξαφνικά θα ενισχύσει τις ακροδεξιές οργανώσεις και κόμματα ώστε να ενισχύονται οι προστριβές των πληθυσμών και άρα και τα αποσχιστικά ρεύματα.
Όλοι στο παιχνίδι και ο Ελληνικός λαός στην άγνοια.
Από άρθρο του: Στράβων Αμασεύς
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου