Αυτό το πανό με τον τύπο που κρατάει το τσεκούρι, τι συμβολίζει, μέσα στον κόσμο που προσεύχεται; Μπορεί να βοηθήσει κανείς από Αθήνα;
Επίσης να επισημάνουμε οτι στον χώρο των Προπυλαίων, τον οποίο το κράτος παραχώρησε στους μουσουλμάνους να προσευχηθούν, υπάρχει ο Ανδριάντας του Γρηγορίου του Ε’, του Εθνομάρτυρα Πατριάρχη, ο οποίος απαγχονίστηκε με διαταγή του σουλτάνου, ο οποίος υπέγραψε την διαταγή εκτελέσεως σαν χαλίφης, δηλαδή μουσουλμάνος θρησκευτικός ηγέτης…
Στο χώρο, δηλαδή, όπου υπάρχει το άγαλμα ενός μεγάλου Έλληνα, ο οποίος πέθανε για την πατρίδα με διαταγή ενός θρησκευτικού ηγέτη των μουσουλμάνων το κράτος επέτρεψε να γίνει προσευχή μουσουλμάνων;
http://egklimatikotita-
Από σχολιασμό αναγνώστη :
toaftonoito είπε...
Με αφορμή την δημόσια προσευχή χιλιάδων Μουσουλμάνων στην Αθήνα, θέτουμε κάποια ερωτήματα:
1.Αν αντί για τους Μουσουλμάνους, έκαναν δημόσια προσευχή, σε κεντρικότατα σημεία των Αθηνών, Ορθόδοξοι Χριστιανοί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εκκλησίας, θα υπήρχαν αντιδράσεις, από τα συνήθη κόμματα, τα συνήθη ΜΜΕ και τα συνήθη "δημόσια" πρόσωπα;
1.Αν αντί για τους Μουσουλμάνους, έκαναν δημόσια προσευχή, σε κεντρικότατα σημεία των Αθηνών, Ορθόδοξοι Χριστιανοί υπό την αιγίδα της Ελληνικής Εκκλησίας, θα υπήρχαν αντιδράσεις, από τα συνήθη κόμματα, τα συνήθη ΜΜΕ και τα συνήθη "δημόσια" πρόσωπα;
Δεν θα ακούγονταν επιχειρήματα περί μεσαίωνα, περί ανεξιθρησκείας, περί θεοκρατίας και ότι γίναμε Ιράν; Σίγουρα ναι.
Η σημερινή θρησκευτική εκδήλωση, όμως, χαιρετίζεται από τους ίδιους κύκλους. Μάλλον το Ισλάμ είναι πιο κοντά στα δημοκρατικά ιδεώδη των ¨προοδευτικών" συμπολιτών μας και στην άποψη περί κοσμικού κράτους.....
2. Η σημερινή προσευχή έχει καθαρά πολιτικό χαρακτήρα. Οι μουσουλμάνοι πιέζουν για ανέγερση τζαμιού και αντί να κάνουν την θρησκευτική συνάθροιση τους στο, πχ. στο ΟΑΚΑ, όπως έκαναν πριν δυο χρόνια, επιλέγουν τις κεντρικότερες πλατείες της Αθήνας για να ασκήσουν πίεση....
Τα επιχειρήματα περί χωρισμού Εκκλησίας κράτους, περί μη άσκησης πολιτικής κλπ και οι προτροπές για να κοιτάξουν "τα του οίκου τους", δεν έχουν εφαρμογή εδώ;
Προφανώς όχι, αλλά απευθύνονται μόνο στην Ορθόδοξη Εκκλησία, από τις αντικειμενικές και αμερόληπτες ¨προοδευτικές" δυνάμεις μας......
3. Αισθητικά είναι ωραία αυτή η πολυπολιτισμική ή multi-culti νότα στο κέντρο της Αθήνας;
Η σημερινή θρησκευτική εκδήλωση, όμως, χαιρετίζεται από τους ίδιους κύκλους. Μάλλον το Ισλάμ είναι πιο κοντά στα δημοκρατικά ιδεώδη των ¨προοδευτικών" συμπολιτών μας και στην άποψη περί κοσμικού κράτους.....
2. Η σημερινή προσευχή έχει καθαρά πολιτικό χαρακτήρα. Οι μουσουλμάνοι πιέζουν για ανέγερση τζαμιού και αντί να κάνουν την θρησκευτική συνάθροιση τους στο, πχ. στο ΟΑΚΑ, όπως έκαναν πριν δυο χρόνια, επιλέγουν τις κεντρικότερες πλατείες της Αθήνας για να ασκήσουν πίεση....
Τα επιχειρήματα περί χωρισμού Εκκλησίας κράτους, περί μη άσκησης πολιτικής κλπ και οι προτροπές για να κοιτάξουν "τα του οίκου τους", δεν έχουν εφαρμογή εδώ;
Προφανώς όχι, αλλά απευθύνονται μόνο στην Ορθόδοξη Εκκλησία, από τις αντικειμενικές και αμερόληπτες ¨προοδευτικές" δυνάμεις μας......
3. Αισθητικά είναι ωραία αυτή η πολυπολιτισμική ή multi-culti νότα στο κέντρο της Αθήνας;
Το ερώτημα είναι ρητορικό καθώς για τους περισσότερους "προοδευτικούς" της Γλυφάδας και της Κηφισιάς, θα τους αρέσει και θα τους θυμίζει το μεταπτυχιακό στο Λονδίνο ή το ταξίδι στη Νέα Υόρκη.....
4. Οι άνθρωποι αυτοί στην πλειοψηφία τους είναι παράνομοι μετανάστες χωρίς χαρτιά ή με άδεια παραμονής και πάντως όχι μόνιμοι και σίγουροι για την παραμονή τους εδώ. Να το πω πιο απλά είναι φιλοξενούμενοι. Παρόλα αυτά ΑΠΑΙΤΟΥΝ πράγματα από την Ελληνική πολιτεία και μάλιστα με σχετικά εκβιαστικό, επικοινωνιακά, τρόπο. Όταν, (πολύ σύντομα), αποκτήσουν ιθαγένεια, υπηκοότητα, ιδιότητα πολίτη, έχετε σκεφτεί με τι αμεσότητα και επίταση θα απαιτούν πράγματα, όπως για παράδειγμα την εφαρμογή της Σαρίας, όπως κάνουν στην Βρεττανία; Είναι και ο ισλαμικός νόμος και ο μουφτής-δικαστής multi cutli στοιχείο;
5. Πόσο στοίχημα βάζετε πως μια από τις επόμενες μουσουλμανικές εορτές θα γίνει αντίστοιχη συνάθροιση στο Σύνταγμα , για μεγαλύτερη συμβολικότητα και θα είναι υπό την αιγίδα του νέου Δημάρχου Καμίνη;
4. Οι άνθρωποι αυτοί στην πλειοψηφία τους είναι παράνομοι μετανάστες χωρίς χαρτιά ή με άδεια παραμονής και πάντως όχι μόνιμοι και σίγουροι για την παραμονή τους εδώ. Να το πω πιο απλά είναι φιλοξενούμενοι. Παρόλα αυτά ΑΠΑΙΤΟΥΝ πράγματα από την Ελληνική πολιτεία και μάλιστα με σχετικά εκβιαστικό, επικοινωνιακά, τρόπο. Όταν, (πολύ σύντομα), αποκτήσουν ιθαγένεια, υπηκοότητα, ιδιότητα πολίτη, έχετε σκεφτεί με τι αμεσότητα και επίταση θα απαιτούν πράγματα, όπως για παράδειγμα την εφαρμογή της Σαρίας, όπως κάνουν στην Βρεττανία; Είναι και ο ισλαμικός νόμος και ο μουφτής-δικαστής multi cutli στοιχείο;
5. Πόσο στοίχημα βάζετε πως μια από τις επόμενες μουσουλμανικές εορτές θα γίνει αντίστοιχη συνάθροιση στο Σύνταγμα , για μεγαλύτερη συμβολικότητα και θα είναι υπό την αιγίδα του νέου Δημάρχου Καμίνη;
Αναδημοσίευση από Αναβάσεις
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου