«Ὅσοι ἀπομείναμε πιστοὶ στὴν παράδοση, ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε, ἀγωνιζόμαστε, ἄλλος ἐδῶ, ἄλλος ἐκεῖ, καταπάνω στὴν ψευτιά. Καταπάνω σ᾿ αὐτοὺς ποὺ θέλουνε την Ἑλλάδα ἕνα κουφάρι χωρὶς ψυχή, ἕνα λουλούδι χωρὶς μυρουδιά.» Φώτης Κόντογλου - Παράδοση

Δευτέρα 17 Ιανουαρίου 2011

Τα ελικόπτερα του Π.Ν τρομάζουν και πανικοβάλλουν το τουρκικό ανυπεράσπιστο υποβρύχιο!!

Toυρκικό το υποβρύχιο που εγκλώβισαν τα ελικόπτερα του Π.Ν. στην Κέα - Πανικοβλήθηκε και κινδύνευσε.

Τουρκικό ήταν τελικά το υποβρύχιο  που εντόπισαν και κυνήγησαν επί ώρες τα δύο ελικόπτερα S-70 B-6 Aegean Hawk την Πέμπτη το πρωί βόρειοδυτικά της Κέας, 8,5 μίλια από την νήσο Μαντιλού και 11,5 μίλια νότια της Καρύστου, σε μία κορυφαία επιθετική κίνηση που όμοιά της δεν έχει υπάρξει στο παρελθόν! 

Το defencenet.gr μετά από έρευνα τριών ημερών φέρνει στην επιφάνεια και αποκαλύπτει πλέον όλες τις λεπτομέρεις ενός ναυτικού επεισοδίου που έχει πολλά κοινά με την ταινία «Το κυνήγι του Κόκκινου Οκτώβρη» με την μόνη διαφορά, ότι τα πράγματα εδώ ήταν πολύ αληθινά: 
Υπήρξε κίνδυνος μέχρι και πρόσκρουσης του τουρκικού υποβρυχίου που μετά το αρχικό πάγωμα στο βυθό ξεκίνησε ελιγμούς πανικού, χωρίς να καταφέρει όμως να ξεφύγει ούτε λεπτό από τους κυνηγούς του, τα πληρώματα των ελληνικών S-70 B-6 Aegean Hawk!  

Ας δούμε από την αρχή το όλο σκηνικό: Τα δύο ελικόπτερα S-70 B-6 Aegean Hawk σηκώνονται από την βάση στο Κοτρώνι για συντήρηση επιχειρησιακής εκπαίδευσης, διαδικασία ρουτίνας (δηλαδή, δεν υπήρχε άσκηση «Γοργόνα», όπως λέχθηκε χθες από τον εκπρόσωπο Τύπου του ΓΕΕΘΑ, προκειμένου να καλυφθεί η ανθυποβρυχιακή δραστηριότητα της Πέμπτης. Έτσι ή αλλιώς η «Γοργόνα» διεξάγεται μόνο Τετάρτη και η πρώτη για το 2011 έχει σχεδιαστεί για την ερχόμενη Τετάρτη 19/01).
Τα ελικόπτερα κατευθύνονται προς την περιοχή της Κέας όπου είναι προσδιορισμένη περιοχή ασκήσεων ελικοπτέρων του Π.Ν.. Ξαφνικά στο ραντάρ ΑN/APS-143(V)3 , εντοπίζει ένα περισκόπιο με διόπτευση 2-0-0! Ενημερώνεται άμεσα η Διοίκηση Ελικοπτέρων Ναυτικού (ΔΕΝ) και ερωτάται αν είναι φίλιο το υποβρύχιο, το οποίο όμως στο μεταξύ έχει αρχίσει διαδικασία κατάδυσης. Λαμβάνει αρνητική απάντηση και εντολή να καταδιώξει το εχθρικό υποβρύχιο. «Εχθρικό» γιατί παραβιάζει τα ΕΧΥ καθώς βρισκόταν σε απόσταση μικρότερη των έξι μιλίων από ελληνική ακτή, αλλά και γιατί παραβίαζε τους κανόνες αβλαβούς διέλευσης αφού κινείτο κάτω από την επιφάνεια.  

«Ο Τούρκος ήταν άτυχος: Λίγα μίλια νοτιότερα να βρισκόταν δεν θα τον έβρισκε το ραντάρ» αναφέρουν πηγές από το Κοτρώνι.
Το ελικόπτερο ποντίζει αμέσως το Ενεργό Σόναρ Μακράς Εμβέλειας Ελικοπτέρου (HΕLRΑS) που διαθέτει και «λοκάρει» το υποβρύχιο, το οποίο πλέον είναι πρακτικά αδύνατον να ξεφύγει. Μάλιστα, αρχικά δεν προσπάθησε καθόλου να ξεφύγει. Προφανώς έχοντας αντιληφθεί την πόντιση του σόναρ και γνωρίζοντας ότι έχει εντοπιστεί, καταδύεται σε μικρό βάθος και παραμένει ακίνητο, προφανώς ενημερώνοντας την βάση του για το όλο επεισόδιο.
Ξαφνκά αρχίζει να κινείται και όχι απλώς να κινείται, αλλά και να κάνει ελιγμούς σε βυθό ο οποίος σίγουρα δεν είναι γνωστός στον κυβερνήτη σε ότι αφορά τέτοιου είδους αποστολή.  

Κινείται με αυξομειούμενη ταχύτητα περί τα τέσσερα μίλια την ώρα, προσπαθεί να κρυφτεί σε χαράδρες του βυθού, αλλά τα δύο Hawk δεν το χάνουν ούτε στιγμή. Υπό κανονικές συνθήκες τα ελικόπτερα θα είχαν καταστρέψει με εκτόξευση τορπιλών το υποβρύχιο. Δεν υπάρχει υποβρύχιο στο κόσμο που να μπορεί σε τέτοιο βάθος να ξεφύγει από βολές τορπιλών δύο ελληνικών S-70 B-6 Aegean Hawk και ειδικά το συγκεκριμένο υποβρύχιο, του οποίου ο κυβερνήτης έδειχνε σαφή ίχνη πανικού.
Στο χάρτη είναι σημειωμένη, με κόκκινο, η περιοχή που εντοπίστηκε το τουρκικό υποβρύχιο.

defencenet.gr

1 σχόλιο: