«Ὅσοι ἀπομείναμε πιστοὶ στὴν παράδοση, ὅσοι δὲν ἀρνηθήκαμε τὸ γάλα ποὺ βυζάξαμε, ἀγωνιζόμαστε, ἄλλος ἐδῶ, ἄλλος ἐκεῖ, καταπάνω στὴν ψευτιά. Καταπάνω σ᾿ αὐτοὺς ποὺ θέλουνε την Ἑλλάδα ἕνα κουφάρι χωρὶς ψυχή, ἕνα λουλούδι χωρὶς μυρουδιά.» Φώτης Κόντογλου - Παράδοση

Πέμπτη, 24 Φεβρουαρίου 2011

Την ανθελληνική πορεία της Vodafone ακολουθεί ο συνεργάτης της, Forthnet με διαφήμιση της στην Θράκη στα τουρκικά!!


Εξοργιστική διαφήμιση της Forthnet στα τουρκικά, έκανε την εμφάνισή της μέσα στην Ξάνθη, απευθυνόμενη όχι προφανώς σε Έλληνες, αλλά σε κάποιους ...άλλους, προκειμένου να τηλεφωνούν "οικονομικά" στην ... Τουρκία, της οποίας ο χάρτης παρουσιάζεται φαρδιά πλατιά στην προκλητική διαφήμιση!

   Η συγκεκριμένη διαφήμιση, προσβάλει ευθέως την ελληνικότητα της Θράκης, τη μοναδικότητα της επίσημης ελληνικής γλώσσας, ως γλώσσας όλων των πολιτών και δημιουργεί κατάσταση "γλωσσικής αυτονομίας", που προσβάλει και τη Θράκη και ολόκληρο τον Ελληνισμό, αφού όλοι οι Έλληνες πολίτες, οφείλουν - εκτός τους τί πρεσβεύουν ή αισθάνονται - να γνωρίζουν τουλάχιστον την ελληνική γλώσσα.

   Υπό την έννοια αυτή, η συγκεκριμένη διαφήμιση, δεν απευθύνεται σε Έλληνες πολίτες,  με οποιεσδήποτε "έστω" διασυνδέσεις, σχέσεις, δεσμούς ή συγγένειες με την Τουρκία, αλλά απευθύνεται σε μη Έλληνες, που δεν γνωρίζουν ή αναγνωρίζουν την Ελληνική και άρα δεν είναι ούτε κατά τον τύπο Έλληνες Πολίτες!



   Με απλά λόγια, η εξοργιστική διαφήμιση της Forthnet, "αναγνωρίζει" ντε φάκτο μια "γλωσσική-εθνική μειονότητα" μη ελληνική, αλλά τουρκική, στην οποία δεν απευθύνεται στην επίσημη κρατική γλώσσα, αλλά στην τουρκική!
  Είναι επομένως η πρόκληση διπλή και με βάθος!

   Η πράξη της Εταιρείας, δεν είναι μια αφελής διαφημιστική πράξη, αλλά μια βαριά και προμελετημένη ενέργεια, μια ευθεία πρόκληση κατά του Ελληνισμού, αντίθετη και με τη Συνθήκη της Λωζάνης, που με την υπογραφή του Κεμάλ Ατατούρκ, δεν αναφέρει ύπαρξη "εθνικής-τουρκικής μειονότητας" στη Θράκη, αλλά απλά "μουσουλμανικής"! Επειδή ακριβώς δεν ήταν και γι΄ αυτό δεν μπορούσε να χαρακτηριστεί "τουρκική"!

   Βεβαίως η διαφήμιση προσέφερε χαρά και ικανοποίηση στην Άγκυρα και το ίδιο το Προξενείο;
   Αλήθεια ο κύριος Πρόξενος και οι άνθρωποί του  τι σύνδεση έχουν;

   Δείτε και την ξανθιώτικη πηγή απ΄όπου αντλήσαμε το θέμα  http://www.xanthinews.gr/2011/02/blog-post_136.html

Αναμετάδοση από http://www.facebook.com/note.php?saved&&note_id=179265668784139&id=180205378666097

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Πρόσφατα δημοσιευμένα άρθρα